آب از محورهای اصلی سومین جشنواره ملی قصه گویی شمس و مولانا

01

سرپرست تولیت شمس تبریزی، موضوع آب را از محورهای اصلی سومین جشنواره ملی قصه گویی شمس و مولانا عنوان کرد.

جعفرپور در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره قصه گویی شمس و مولانا اظهار داشت: این جشنواره هر ساله بصورت حضوری و با شرکت قصه گویانی از سراسر کشور در شهر خوی برگزار می شود که امسال بنا به وضعیت حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا، بصورت مجازی برگزار خواهد شد. 
وی با بیان اینکه موضوع آب یکی از محورهای اصلی جشنواره امسال خواهد بود، گفت: در آثار مولانا به وفور از عنصر آب یاد شده و بنا داریم در جشنواره امسال،  به موضوع آب بصورت ویژه پرداخته شود. 
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این دیدار اجرای برنامه های فرهنگی بویژه یادبود و بزرگداشت مفاخر و عالمان کشور را اقدامی ارزنده و با ارزش عنوان کرد.
یداله سلطانی با اشاره به نقش تاثیرگذار آب در زندگی موجودات و انسان ها اظهار داشت: بدون آب زندگی ممکن نیست و برای حفظ این مایه حیات بایستی از تمام ظرفیت ها بهره برد.
وی برگزاری جشنواره قصه گویی شمس و مولانا را از جمله این ظرفیت ها عنوان و اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز در این راستا در نظر دارد برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود را با همکاری تولیت شمس تبریزی به پیش ببرد.
شایان ذکر است؛ اختتامیه سومین جشنواره ملی شمس و مولانا بهمن ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار و از سه برگزیده اول جشنواره و سه برگزیده بخش آب تجلیل خواهد شد. 

تصاویر