اصلاح و توسعه بیش از 2 هزار و 500 متر از شبکه آبرسانی در خوی

1

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در راستاي اصلاح و توسعه شبكه آب و بهره مندي مردم از آب شرب سالم وبهداشتی، بیش از 2 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی از ابتدای امسال در مناطق شهری و روستای شهرستان انجام شده است.

یداله سلطانی با اعلام این مطلب بیان کرد: بدلیل فرسودگی شبکه توزیع آب و همچنین افزایش تعداد واحدهای مسکونی و رشد جمعیت، ترکیدگی و شکستگی شبکه و به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین شهری و روستایی عملیات اصلاح و توسعه در شهرستان خوی از ابتدای سال جاری شروع و با جدیت در حال انجام است.

سلطانی با بیان اینکه همزمان با عملیات اصلاح شبکه آب ، اصلاح انشعابات آب نیز انجام می شود، افزود: با توجه به رشد جمعیت، گسترش و توسعه مناطق شهری و روستای و افزایش تقاضا برای خرید انشعاب آب شرب، عملیات توسعه شبکه آب در مناطق کوی صفا و کوی ناصریه در شهر خوی و روستاهای بدل آباد ، سلکعده ، وار ، شوربلاغ ، سید تاج الدین ، امام کندی و سعید آباد نیز نیز در راستای ارائه خدمات به مشترکین انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری و با توجه به فرا رسیدن روزهای گرم سال ، تقاضا برای مصرف آب شرب افزایش یافته است، از مشترکین خواست؛ بمنظور جلوگیری از احتمال قطع و یا افت فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی و برای گذر از تابستان، از مصارف غیر ضروری آب شرب جدا پرهیز نمایند.

تصاویر