در راستای گذراز تنش آبی و ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب شرب انجام شد؛

1

برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه

در راستای گسترش همکاری ها برای گذر از تنش آبی و ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب شرب، نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان وضعیت منابع تامین آب اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی های اخیر، لزوم توجه به مصرف صحیح آب بیش از پیش احساس می شود.

وحید مینایی افزود: برای گذر از این مشکلات و جلوگیری از تنش آبی، ایجاب می کند تا با همکاری و مشارکت قاطبه مردم و دستگاه های اجرایی، در این مسیر گام برداشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه نیز در این نشست با اشاره به نقاط مشترک فعالیت های شهرداری و آب و فاضلاب اظهار داشت: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می توانند در بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری همکاری و مشارکت داشته باشند.

امیدسیاح در ادامه آمادگی شهرداری ارومیه برای مشارکت و همکاری در زمینه های مختلف با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی را اعلام کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد تفاهم نامه همکاری فی مابین شهرداری ارومیه و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تدوین و مبادله شود.  

تصاویر