در سال گذشته انجام شد؛

واگذاری نزدیک به 5 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی

2

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: در سال گذشته 4 هزار و 746 فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده است.

یداله سلطانی اظهار داشت: ۶5 درصد از این تعداد را انشعاب آب و ۳5 درصد را انشعاب فاضلاب تشکیل می‌دهد. 
وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 667 فقره انشعاب فاضلاب به مشترکان واگذار شده است، تعداد کل انشعاب‌های فاضلاب در شهر خوی را حدود 54 هزار و 228 فقره اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷ درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد. 
وی رویکرد شرکت آب و فاضلاب خوی را تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب عنوان و با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب و فاضلاب اقدام نمایند. 
سلطانی با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز این شرکت جرم محسوب می‌شود، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 
وی گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود. 
سلطانی اظهار کرد: هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در آن منطقه امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است، طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی یکی از مشکلات حوزه مشترکان را وجود حفره‌های خالی انشعاب فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران، حفره‌های خالی شناسایی و با ارسال پیامک یا اخطار کتبی، مشترکان را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب مطلع می‌کنیم که روند خوبی را در این خصوص شاهد هستیم. 
وی ادامه داد: با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی مشترکان خوی، فروش انشعاب فاضلاب به صورت قسطی نیز انجام می‌شود که این امر رضایت شهروندان را در پی داشته است.
 

تصاویر