پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

در پیام محمداشرفی آمده است:

دکترین وحدت مسلمانان جهان در برابر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی با صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز بیش از گذشته آینده ­نگری ایشان در خصوص ملت­ های مسلمان جهان و لزوم همدلی و یکصدا شدن آنها نمایان است.

در حالی که هر روز شاهدیم تعداد زیادی از مردم بی­ گناه و مسلمان فلسطین در غزه به خاک و خون کشیده می شوند، سران سلطه و استکبار جهانی با خیالی راحت و حمایت گسترده از این حملات، بر تداوم جنایات رژیم کودک کش اسرائیل صحه می گذارند.

امروز ملت­ های آزادی­خواه و مسلمان دریافته ­اند که تنها در سایه وحدت و انسجام است که می­ توانند در کنار برادران و خواهران فلسطینی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

روز جهانی قدس؛ تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون­ ها انسان آواره و مبارز است تا برای مقابله با دسیسه ­های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبار جهانی مصمم تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی­ پناه نبینند.

ضمن محکوم کردن تحرکات اخیر دولت منحوس و ارتش جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تنی چند از سرداران و مدافعین حرم، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله روز قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری، عزم و اراده خود را در دفاع از محرومین و مستضعفین و انتقام خون شهدای جنایت اخیر به نمایش خواهیم گذاشت.

تصاویر