کنترل 24 ساعته کمیت و کیفیت آب شرب مصرفی شهرستان خوی

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از کنترل 24 ساعته کمیت و کیفیت و حصول اطمینان از استمرار خدمات درحوزه آب و فاضلاب توسط کشیک نوروزی شرکت آب و فاضلاب خبر داد.

یداله سلطانی با بیان اینکه امسال نیز همانند سنوات گذشته کشیک های نوروزی از بیست و هشتم اسفند ماه به صورت شبانه روزی در کلیه دستگاههای اجرایی و از جمله شرکت آب و فاضلاب خوی برقرار شد،گفت: این دسته از کشیک ها شامل قسمت های مختلف از جمله بخش های رفع حوادث و امداد، چاهها و مخازن، تصفیه خانه و پایش کیفی، خدمات روسای شهرها، واحد ارتباطات مردمی 122، واحدهای ستادی، نقلیه و دیگر بخش ها بود که توسط مدیر عامل، مسئول کشیک و رده های جانشینی نظارت و کنترل انجام شد.

وی با اعلام اینکه مطابق روال هرسال، امسال هم کشیک های نوروزی با دقت نظر بیشتری به انجام وظایف محوله پرداختند، افزود: در این ایام، نیروهای شیفت، ضمن استقرار در اتاق کشیک، کمیت و کیفیت آب شرب مصرفی مشترکین را بصورت تمام وقت تحت نظارت و کنترل داشتند.

سلطانی با بیان اینکه کشیک نوروزی آب و فاضلاب تا سیزدهم فروردین ماه برقرار بود، اظهار کرد: در طول این ایام اکیپ های امدادی و نیروی عملیاتی آماده به خدمت مستقر در ستاد و ساختمان های مربوطه آماده خدمت رسانی بوده و در راستای خدمت رسانی در مواقع بحرانی، تجهیزاتی از قبیل 2 تانکر آبرسانی سیار، 1 دستگاه واترجت، ، کمپرسور، ژنراتورهای برق اضطراری و دستگاه لجن کش نیز آماده به کاربود.

وی با اشاره به اینکه کنترل کیفیت آب در این ایام مورد تاکید وزارت نیرو وشرکت مهندسی بود، افزود: برهمین مبنا همکاران ما ضمن استقرارکشیک دردفتر کنترل کیفیت، کنترل کمی و کیفی آب شرب را به صورت مستمر به انجام رساندند.

تصاویر