آماده باش کامل اکیپ‌های امدادی ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب خوی در ایام نوروز

1

رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از آماده باش اکیپ های امدادی این اداره در ایام نوروز خبر داد.

محمد بشارت خواه گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و تعطیلات این ایام، اکیپ نوروزی دفتر نگهداری و تعمیرات بصورت آماده باش در شهرک ولی‎عصر(عج) و شهر دیزج دیز و 26 روستای تحت پوشش این اداره آماده خدمات رسانی به مشترکین به صورت شبانه روزی هستند. 
بشارت خواه از بازدید شیرآلات شبکه توزیع به منظور مدیریت شبکه در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز خبر داد و افزود: اکیپ‌های نگهداری و تعمیرات این اداره با هدف نظارت مستمر بر تولید و توزیع عادلانه آب شرب و بازدید و سرکشی از تاسیسات تحت پوشش، روزانه از این تاسیسات بازدید به عمل می آورند. 
وی، مهمترین اقدامات این اکیپ‌ها را رفع سریع شکستگی انشعابات، رفع حوادث شبکه توزیع و خط انتقال آب، رفع نقص تاسیسات آبرسانی، نظارت مستمر بر کمیت وکیفیت توزیع آب و حصول اطمینان از عملیات گندزدایی عنوان کرد و اظهار داشت: قبل از سال جدید مخزن 10 هزار متر مکعبی شهرک ولی‎عصر(عج) جهت اطمینان از بهداشت و سلامت آب شستشو و گندزدایی شد. 
بشارت خواه ا افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ در طول سال و بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمای مشترکین و مردم بوده و در صورت مشاهده هرگونه حادثه در خطوط انتقال و شبکه های توزیع، مراتب را با این سامانه در میان بگذارند.  

تصاویر