مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی:

مشکلی از بابت تامین آب شرب مشترکین در ایام پایان سال وجود ندارد

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در ایام پایانی سال هیچ مشکلی از بابت تامین آب شرب مشترکین وجود ندارد.

 یداله سلطانی با اشاره به اقدامات انجام شده در روزهای قبل و پیش بینی همزمانی مصرف در این ایام گفت: با تلاش همکاران و اطلاع رسانی به موقع از قطعی و افت فشار آب تا حد بسیار زیادی جلوگیری شده و خواهد شد.

وی اظهار کرد : با تجهیز و مهندسی مجدد چندین چاه دبی چاهها را افزایش و میزان تولید آب در شهر خوی و شهرهای تابعه را افزایش داده ایم .

وی همچنین به لایروبی و بهسازی چشمه های روستاهای دارای مشکل و حفر چاه های جدید اشاره کرد و افزود : با انجام عملیات های مورد نیاز مشکلی بابت تامین آب مردم در شهرها و روستاهای شهرستان نداریم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به هزینه استحصال وانتقال وتوزیع آب شرب بهداشتی گفت: در طول سال شرکت آب وفاضلاب برای توزیع آب بهداشتی مابین مشترکین بصورت شبانه روزی درتلاش بوده و با سخت کوشی وتلاش شبانه روزی خدمات رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه و بروز مشکل برای شهروندان انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان  براساس یک سنت نیکو و دیرینه مبادرت به خانه تکانی وشستشو و نظافت وبهداشت منازل می نمایند همه ساله دراین ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف بی رویه آب هستیم که در نتیجه آن افت فشار شبکه آب در برخی از محدوده ها بخصوص مناطق مرتفع بوجود می آید که با مجموعه اقدامات انجام گرفته مشکل خاصی نخواهیم داشت .

وی در خصوص تمهیدات انجام شده در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان بخصوص در زمان تعطیلات سال نو شرکت آب وفاضلاب خوی نسبت به برقراری شیفت های کاری درکلیه مناطق اقدام نموده است.

تصاویر