پاسخگویی نزدیک به 30 هزار تماس مردمی

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از پاسخگویی به 22 هزار 962 تماس مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان 122 شرکت آب و فاضلابشهرستان خوی خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

یداله سلطانی به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز تلفنی 122 خوی طی 11 ماهه امسال پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه، بالغ بر 22 هزار و 900 تماس مردمی در حوزه‌های مختلف با این مرکز برقرار شده است. وی با بیان اینکه 92درصد تماس‌ها توسط کارشناسان پاسخگویی شده است، یادآور شد: مابقی تماس‌ها نیز توسط سامانه‌های خودکار پاسخ داده شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی حدود 48 درصد تماس‌ها را با مرکز تلفنی 122 در حوزه موارد فوریتی آب و فاضلاب اعلام و خاطرنشان کرد:4.5 درصد تماس‌ها نیز در حوزه مدیرعامل و خدمات مشترکین و موارد غیر فوریتی بوده و 47 درصد تماس ها نیز سایر موارد ثبت شده است . سلطانی با بیان اینکه تلفن 122 برای پاسخگویی و پیگیری در سطح شهرستان تعریف شده است، ابراز داشت: بالغ بر 95 درصد از تماس‌ها از شهر خوی و روستای بخش مرکزی و تنها 5 درصد آن از شهرها و روستاها تابعه آنها بوده است. وی از اهالی و ساکنین شهرها و روستاهای تابعه خواست به منظور رصد و مدیریت یکپارچه درخواست‌ها، به جای مراجعه به مراکز شرکت آب و فاضلاب، درخواست‌های خود را به درگاه تلفنی 122 اعلام و مطالبات خود را از همین درگاه پیگیری کنند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در پایان با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مطرح شده مردم در مرکز تلفنی 122 به سرعت پیگیری می‌شود، از اعتماد مردم با این مرکز و اعلام و پیگیری درخواست‌ها، سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود از این طریق قدردانی کرد.

تصاویر