برگزاری جشن نیمه شعبان در شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

1

در آستانه سالروز میلاد فرخنده و با سعادت قطب عالم امکان مهدی موعود(عج) مراسم با شکوه جشن نیمه شعبان با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضا سبحانوردی امام جماعت شرکت آب و فاضلاب  خوی با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج ) اظهار داشت: جشن های اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت در جامعه است.

وی، اعتقاد به امام عصر(عج) را جزء اعتقادات بنیادی مسلمانان دانست و افزود: مفهوم انتظار در جامعه ما دارای قداست بالایی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز با اشاره به رهنمود بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است، گفت: دشمنی بدخواهان و استکبار جهانی با انقلاب در اثر پایبندی بر اصول قدسی اسلامی است.

یداله سلطانی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: امروز سربازان عرصه‌ گمنامی در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، توانمندتر از پیش با ایمان و اراده‌ استوار و چشمانی تیزبین، لحظه‌ای از رصد تحرکات موذیانه دشمنان غفلت ننموده و همچنان نویدهای خوشی را برای ملت ولایتمدار و انقلابی رقم خواهند زد.

مولودی خوانی و پخش شیرینی از دیگر بخش های این مراسم جشن بود.

تصاویر