راه اندازی شبکه رادیویی سایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خوی

 شبکه رادیویی سایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خوی

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، از راه اندازی شبکه رادیویی سایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خوی خبر داد.

فرزاد حکیمی افزود: با هدف ارتقای کیفیت و ایجاد ارتباط رادیویی ایمن و پایدار، بویژه در شرایط بحرانی و خاص، نسبت به تجهیز و راه اندازی این شبکه اقدام شد.

وی گفت: با راه اندازی این سایت، شهرهای خوی، دیزج دیز، ایواوغلی، فیرورق، شهرک ولی عصر(عج) و تعدادی از روستاهای همجوار، تحت پوشش ارتباط رادیویی قرار گرفتند.

حکیمی با بیان اینکه در شرایط بحران و وقوع حوادث و بلایای طبیعی، برقراری ارتباط با زیرمجموعه های شرکت و سایر ارگان ها برای خدمات رسانی سریع از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در شرایط بحران و حوادث و بلایای طبیعی بواسطه قطع برخی زیرساخت ها نظیر برق و مخابرات، امکان برقراری ارتباط وجود ندارد که با وجود این سیستم، مشکل ارتباطی به کلی رفع می شود.

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه برای تجهیز و راه اندازی این سامانه یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، برقراری ارتباط با سایر ارگان های امدادی در شرایط اضطراری، تسریع در رسیدگی به اتفاقات وسهولت در مکان یابی اتفاقات در شرایط عادی را از جمله مزیت های شبکه ارتباط رادیویی عنوان کرد.

تصاویر