بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه به همراه مدیر امور آب و فاضلاب از آخرین روستاهای حومه شهرستان مهاباد

1

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهر مهاباد به همراه مدیر امور آب و فاضلاب این شهر از روستاهای سویناس، ماژگی و گردشیلان بازدید به عمل آوردند.

طی این بازدید فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با مردم و اهالی روستاهای سویناس، ماژگی و گردشیلان در نشستی صمیمی به سمع و بررسی مشکلات روستاهای مذکور پرداخت.

حسن عباسی فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید اظهار کرد؛ جهت افزایش تامین آب به ویژه در فصل تابستان و زمان پیک مصرف در روستاهای مذکور چشمه های پیشنهادی در جهت اضافه کردن منشا تامین برای روستاهای فوق الذکر پس از استعلام از امور منابع آب و بررسی های ازمایشگاهی و کیفی با شرایط هیدولیکی و همچنین با مشارکت اهالی روستا به چرخه افزایش تامین اصافه گرد.

روستاهای سویناس، ماژگی و گردشیلان به ترتیب در فواصل ۶۸ ، ۷۰ و ۷۴ کیلومتری شهر مهاباد قراردارند که بیش از ۱۶۰ خانوار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اذربایجانغربی در این ۳ روستا ساکن هستند.

لازم به ذکر است که در جهت رفع مشکل کمبود آب روستای سویناس در سال جاری با اجرای عملیات لوله گذاری به طول ۵.۵ کیلومتر اقدامات مقتضی در این راستا توسط امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد انجام شد.

تصاویر