جلسه هم اندیشی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با هنرمندان شهرستان خوی

1

باهدف ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، جلسه هم اندیشی با حضور مدیر دفتر روابط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، کارشناسان روابط عمومی و کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با هنرمندان و کارشناس حوزه ارتباطات برگزار و شیوه های نوین در حوزه مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان ، اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف آب و شیوه های نوین در حوزه مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب ر اتشریح کرد.

وحید مینایی با اشاره به بحران جدی کمبود آب در سنوات اخیر و بحران تنش آبی در تابستان گذشته به منابع تامین آب استان پرداخت و صرفه جویی در مصرف آب شرب را تنها راه برون رفت از بحران کم آبی و مقابله با خشکسالی عنوان کرد.

 وی اقدامات فرهنگی را موثر ترین روش برای ترویج فرهنگ صرفه جویی عنوان و قشر دانش آموز را بهترین مخاطبان برای ارائه بسته های آموزشی با مضمون صرفه جویی در مصرف آب برشمرد.

در ادامه این جلسه کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز اظهار داشت: مردم نسبت به مسائل حوزه آب آگاهی ندارند و هنوز این باور عمومی ایجاد نشده است که باید رفتارشان را اصلاح و صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

مجیدخلخالی افزود:به دلیل همین عدم آگاهی است که منتقدین هر روزه تنش هایی را در بحث مدیریت منابع آب ایجاد می کنند لذا باید آن چیزی که نیاز است مردم درباره آب بدانند را شفاف و بدون پیچیدگی بیان شوند.

 وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان خوی در رابطه با هنرمندان و عوامل اجرایی تصریح کرد : شرکت آب و فاضلاب استان می تواند با استفاده از ظرفیت این شهرستان در تولید و انتشار محتوای مدیریت مصرف آب به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد .

 در ادامه این جلسه هنرمندان و کارشناسان حاضر در جلسه به ارائه دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند .

تصاویر