توضيحات سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه در خصوص قطع انشعاب آب سرويس بهداشتي پارك سبحان

1

به دنبال درج اخبار در فضاي مجازي مبني بر قطع انشعاب آب سرويس بهداشتي واقع در خيابان دفاع مقدس اروميه به استحضار مي‌رساند سرويس هاي بهداشتي موجود در سطح شهر در تملك شهرداري بوده و مديريت آنها به بخش خصوصي واگذار شده است.

آب مورد استفاده در سرويس‌هاي بهداشتي با نصب كنتور، سنجش مصرف و صدور قبض مصرف ارائه مي‌شود كه در اين راستا متصديان امر از پرداخت وجوه مربوط به آب بهاي مصرفي امتناع مي‌نمايند.

 شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي بنا به وظيفه ذاتي خدمات رساني خود و جلوگيري از تضييع حقوق شهروندان و عامه مردم  و دريافت آب بهاي مصرفي در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و مشتركين و تامين آب شرب مورد نياز آنها، اقدام به قطع انشعاب آب موجود در آن پارك نموده است.

 علي رغم مساعدت‌هاي فراوان و اخطارهاي صادره شركت آب و فاضلاب تا كنون موفق به اخذ آب بها از اين محل نشده و به ناچار در راستاي كنترل بحران كمبود آب و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عمل مي‌نمايد.

 علي ايحال شركت آب و فاضلاب آمادگي دارد در صورت احقاق حقوق و پرداخت آب بهاي مصرفي، انشعابات مربوط به شهرداري از جمله سرويس‌هاي بهداشتي موجود در پارك سبحان را مجدداً برقرار نمايند.

 ضمن اينكه در اقدامي خودسرانه اقدام به باز كردن انشعابات آب در برخي موارد شده است.

تصاویر