تاکید بر رفع مشکلات آب شرب شهر مرگنلر

1

در جلسه ای با حضور مدير عامل سازمان منطقه آزاد و دادستان ماكو، فرماندار شوط و روساي ادارت آب و فاضلاب شهرستان هاي ماكو،شوط و پلدشت، بر رفع مشکلات آب شرب شهر مرگنلر تاکید شد.

در این جلسه که به منظور بررسي راهكارهاي رفع مشكلات آب شرب روستاهاي تنش دار در محل سالن جلسات سازمان منطقه آزاد ماكو تشكيل شد، حسين گروسي مدير عامل سازمان منطقه آزاد با تاكيد بر رفع فوري مشكلات آب شرب در روستاها بخصوص شهر مرگنلر و روستاي صوفي گفت: آبرساني به شهر مرگنلر و روستاهاي مشكل دار در كوتاه مدت بايستی به هر طريق ممکن انجام شود.

 

 

سرپرست امور آب و فاضلاب شوط نیز در این جلسه با تشریح مشكلات تامين آب شرب شهر مرگنلر و روستاهاي آن بدليل محدوديت منابع آبي و قطعي آب ناشي از عدم امكان استحصال از منابع آب زيرزميني و با اشاره به صورتجلسات كميته فني و گروه هاي تخصصي شركت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی اظهار داشت:مقرر گرديده آب شرب شهر مرگنلر و روستاهاي صوفي،طوره و قره زمين از شهر شوط تامين گردد كه مطالعات تهيه نقشه مسير خط انتقال و برآورد هزينه آن نیز انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه مقرر گرديد جلسه اي با حضور مدير عامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به دعوت سازمان منطقه آزاد ماكو جهت بررسي تامين منابع مالي اجراي پروژه مذكور و مساعدت سازمان منطقه آزاد برگزار شود

تصاویر