پیام مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس شرکت های آب و فاضلاب

1

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با صدور پیام به مناسبت فرارسیدن 11 دی ماه سالروز تأسیس شرکت های آب و فاضلاب، این روز را به فعالین عرصه صنعت آب و فاضلاب تبریک گفت.

متن پیام محمداشرفی به این شرح است:

11 دی ماه سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در مجلس شورای اسلامی، نقطه عطفی در ارائه خدمات تأمین و توزیع آب شرب، جمع آوری و تصفیه فاضلاب در کشور است.

در سال های اخیرکه به دلیل وقوع خشکسالی ها و تغییرات اقلیم، میزان نزولات آسمانی و به دنبال آن میزان ذخایر منابع تامین آب پایدارکاهش چشمگیری داشته است، نقش اساسی این شرکت ها در کاهش آلودگی محیط زیست، ارتقای سلامت عمومی و رشد اقتصادی جامعه در راستای اهداف توسعه پایدار آشکارتر شده است.
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی نیز از بدو تاسیس تاکنون همواره در جهت دسترسی مردم به آب شرب سالم و پایدار و تجهیزات جمع آوری، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب در حد استاندارد های ملی تلاش کرده و در نتیجه این تلاش ها در حوزه های تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، صیانت از محیط زیست، تأمین بهداشت عمومی مردم، اجرای پروژه های آبرسانی، دفع و تصفیه فاضلاب در شهرهای مختلف استان، فعالیت های درخور شان انجام شده است.

اینجانب سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب را که فرصتی مغتنم برای  پاسداشت و  قدردانی از تلاش های مجاهدانه، متعهدانه و مسئولانه همکاران شریف و بزرگوار خود در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی است را به همه همکاران و دست اندرکاران حوزه آب و فاضلاب  تبریک و تهنیت عرض نموده، سعادت و سلامت همگان را از خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

تصاویر