حضور و بازدید فرماندار شهرستان ماکو از امور آب و فاضلاب

1

فرماندار شهرستان ماکو با حضور در اداره مرکزی امور آب و فاضلاب این شهر، از بخش های مختلف این امور بازدید و در جریان نحوه خدمات دهی به مردم قرار گرفت.

نادر کاظمی در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات اجرای پروژه ها اظهار داشت: پروژه های مصوب شده در سفر استاندار به شهرستان ماکو باید در کمترین زمان ممکن اجرا و مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی در ادامه بر شناسایی و بکارگیری منابع آبی جدید و اتصال آنها به شبکه آبرسانی تاکید کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب ماکو نیز با بیان اینکه آبرسانی مطلوب، سالم و بهداشتی از وظایف خطیر آب و فاضلاب است، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب علی رغم کاهش منابع آب، با تمام توان در جهت آبرسانی بدون وقفه به مردم درتلاش است.

حسین جعفری نژاد بر حمایتهای فوری سازمان منطقه آزاد، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت تامین اعتبار برای حفر چندین حلقه چاه آب پر آب تاکید و اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز نسبت به اجرا و عملیاتی کردن پروژه های حفر چاه های جدید اقدام خواهد شد.

در پایان این بازدید، فرماندار ماکو ضمن تاکید بر تسریع در اتمام پروژه های آبرسانی، از مدیرعامل شرکت و مدیریت و عوامل اجرایی امور آب و فاضلاب ماکو به سبب اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه آب و فاضلاب قدردانی کردد.

تصاویر