بازدید کارشناسان سازمان برنامه و بودجه استان از پروژه احداث مخزن آغچه قلعه خوی

1

رئیس گروه زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی جاده آغچه قشلاق خوی از این پروژه بازدید کرد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی در این بازدید با تشریح مشخصات این پروژه گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

تقی پاشایی افزود : این پروژه یکی از مهمترین پروژه های در دست اجرای شهرستان است که با توجه به کمبود مخازن آب شرب در شهر خوی با اتمام این پروژه ظرفیت مخازن آب شرب به 36 هزار متر مکعب افزایش پیدا خواهد کرد .

یحیایی رئیس گروه زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت از انجام پروژه احداث مخزن گفت : در تصمیمات گرفته شده در سازمان برنامه و بودجه با توجه به حساسیت و اهمیتی که برخی از پروژه ها دارند تخصیص صددرصدی اتفاق خواهد افتاد .

در خاتمه این بازدید، جلسه ای با حضور رئیس گروه زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در دفتر مدیرعامل تشکیل و به موضوعات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تصاویر