در دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با فرماندار اشنویه انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان اشنویه

1

در دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با فرماندار اشنویه مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان اشنویه بررسی شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به کاهش محسوس نزولات آسمانی و متعاقب آن وقوع خشکسالی‌ در سالهای اخیر که کمبود منابع تامین آب سالم و بهداشتی برای شهروندان استان را در پی داشته، لازم است فرهنگ بهینه مصرف آب در بین مردم استان بیش از پیش تبیین و نهادینه گردد.

محمداشرفی یکی از دلایل اصلی نیمه کاره ماندن پروژه های شهرستان اشنویه را تعدد پروژه‌ها و عدم تخصیص منابع مورد نیاز جهت تکمیل آنها عنوان  و لازمه حل این مشکل را اولویت‌بندی طرح های در دست اجرا بر اساس اهمیت پروژه ها برشمرد.

فرماندار شهرستان اشنویه نیز ضمن تجلیل از اقدامات جهادی و شایسته شرکت آب و فاضلاب  آذربایجان غربی گفت: اقدامات ملموس و قابل رویت آب و فاضلاب در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان قابل تقدیر بوده که این امر مرهون زحمات و تلاش‌های جهادی مدیریت و کارکنان توانمند این شرکت است.

علی ترابی  افزود: تمام تلاش خود را در جهت تامین و تخصیص منابع لازم برای پیش برد و اتمام پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب به کار خواهیم بست.

تصاویر