راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی طرح های جهادآبرسانی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

1

باهدف اطلاع رسانی به مردم و تبیین طرح های جهاد آبرسانی در آذربایجان غربی، کارگروه اطلاع رسانی این امر در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آغاز بکار کرد.

در اولین جلسه این کارگروه که با عضویت تعدادی از نمایندگان رسانه های مطرح استان تشکیل شده است، سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح های بزرگ آبرسانی و تامین آب شرب پایدار در سطح استان در دست اجرا است، اظهار داشت: اطلاع رسانی و تبیین برنامه های دولت با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه ای استان حائز اهمیت است.

وحیدمینایی مهر در ادامه با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه آب، افزود: در کنار جهادآبرسانی، پرداختن به مقوله جهاد فرهنگی نیز از ضروریات در حوزه حفاظت از منابع آب است.

در ادامه این جلسه، هریک از حاضرین به بیان دیدگاه و نظرات خود در خصوص مسائل و چالش های حوزه آب و فاضلاب در استان پرداختند.

اطلاع رسانی شفاف در خصوص مشکلات مربوط به منابع تامین آب، تولید محتواهای دیجیتال شامل فیلم، اینوگرافی و مونشن گرافی، برگزاری نشست های ماهیانه با رسانه های گروهی و لایه های مختلف فرهنگی و دانشگاهی و استفاده از شیوه های تشویقی و ترغیبی برای مردم در جهت مصرف بهینه آب، از جمله مهمترین موارد مطرح در این جلسه بود.

تصاویر