همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری مانور دفاع از مقر در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

1

مانور دفاع از مقر همزمان با سراسر کشور، در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

در این مانور که با رمز  مقدس یا زهرا(س) و با دستور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، اقدامات لازم در خصوص مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم با شاخه های مختلف آلودگی میکروبی و شیمیایی منابع آب توسط واحدهای حوزه مدیرعامل، دفتر حراست، پدافندغیرعامل، معاونت بهره برداری آب، تولیدآب، آزمایشگاه و مدیریت امور آب و فاضلاب ارومیه، تمرین شد.

در آغاز این مانور، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شرکت های آب و فاضلاب با توجه به نوع خدمت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اظهار داشت: ما بعنوان متولیان صنعت آب و فاضلاببایستی دقت لازم و کافی از نظر کمی و کیفی در تولید و تامین آب شرب را داشته باشیم.

هاشم امینی افزود: موضوع آب در چالش ها و مشکلاتی که در اثر دشمنی ایجاد می شود، مورد توجه قرار می گیرد که می تواند آسیب جدی به مردم و جامعه وارد کند.

وی با تجلیل از مقاومت مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی گفت: در تجاوز و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی دیدیم که در وهله نخست منابع تامین آب شرب مردم را مورد هدف قرار دادند که این امر نشان از اهمیت موضوع آب در جریان مسائل امنیتی و خرابکاری است.

وی با تاکید بر حفظ آمادگی در برابر تهدیدات، اظهار کرد: برگزاری مانورهای اینچنینی می تواند ضمن هوشیاری، در تامین آمادگی دفاعی در برابر تهدیدات بدخواهان نظام و مردم موثر باشد.

تصاویر