پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

1

بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ و سرنوشت هر کشوری را مردان و زنانی رقم می زنند که با تمامی توان در راه سربلندی میهن خویش گام برمی دارند و تاریخ پرافتخار کشور ما ایران زمین نیز وامدار ملتی است که با خون خود مهر تایید بر باورهای خویش نهادند.

دوم تا هشتم شهریور ماه که به یاد شهدای والامقام رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است فرصت مناسبی است برای ارائه دستاوردها و عملکرد دستگاه های اجرایی که با عملکرد خود بر اقتدار و سرافرازی کشور صحه نهادند.

پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان  آذربایجان غربی با سر لوحه قرار دادن راه این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران زمین تمامی توان خود را به کار بسته اند تا با توسعه زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب و پایدار کمبودهای حوزه آب و فاضلاب را برطرف نموده و افق های روشنی را برای صنعت آب  استان ترسیم کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و خدمتگذاران به ویژه خادمین مردم شریف استان در صنعت آب و برق تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های ارجمند مسئلت می نمایم.
محمداشرفی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

تصاویر