همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آغاز بهره برداری از دو طرح آبرسانی روستایی در شهرستان باروق

1

همزمان با هفته دولت بهره برداری از طرح های آبرسانی به دو روستای شهرستان باروق آغاز شد.

در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان باروق و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ترتیب یافته بود، طرح های تامین آب روستاهای باش آچیق و آت دره سی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
برای بهره برداری از این طرح ها ۳۰میلیارد ریال اعتبار هزینه و ۲ کیلومتر خط انتقال، ۲/۹کیلومتر شبکه توزیع، ۲ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۳ لیتر درثانیه، ۲ مخزن با ظرفیت ۴۰ مترمکعب اجرا و ۲ دهنه چشمه نیز بهسازی شده است.
با بهره برداری از این طرح ها ۳۷ خانوار روستایی با 134 نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از این طرح ها با تبریک هفته دولت، با اشاره به اهمیت آب در توسعه جوامع اظهار داشت: دولت سیزدهم با رویکرد محرومیت زدایی از مناطق محروم، برنامه های مدونی را برای تامین آب شرب این مناطق در دستورکار دارد.
محمداشرفی افزود: دراین راستا آبرسانی به روستاهای استان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجرا است که با اتمام این طرح ها تحولی عظیم در تامین آب شرب روستایی ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی پس از این مراسم بصورت سرزده از امور اب و فاضلاب چهاربرج بازدید و بر ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

تصاویر