اصلاح و توسعه 330 متر از شبكه آبرساني شهر خوي

2

در راستاي اصلاح و توسعه شبكه آب و بهره مندي مردم از آب شرب سالم وبهداشتی، شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي اقدام به لوله گذاري و اصلاح330 متر شبكه آبرساني نمود.

معاون بهره برداري و توسعه شركت آب و فاضلاب خوی با اعلام این مطلب اظهار داشت: بدليل فرسودگي شبكه توزيع آب در  كوچه افسريه يك شهر خوي و همچنين افزايش تعداد واحدهاي مسكوني و رشد جمعيت، تركيدگي و شكستگي  بيش از حد شبكه و  به منظور تامين آب شرب مورد نياز ساكنين اين مناطق، شبكه آبرساني اين منطقه به طول 120 متر با لوله هاي به قطر  ۱۱۰ ميليمتر از جنس پلي اتيلن در مدت زمان  كمتر از 72 ساعت اصلاح گرديد.

ابراهیم اصغرنژاد با بیان اینکه همزمان با عمليات اصلاح شبكه آب ، اصلاح 25 فقره انشعاب آب نيز انجام شد، افزود: با توجه به رشد جمعيت، گسترش و توسعه شهري و افزايش تقاضا براي خريد انشعاب آب شرب، عمليات توسعه شبكه آب در منطقه شيخ نوايي شهر خوي نیز در راستاي ارائه خدمات به شهروندان انجام شد.

وي گفت: در اين طرح و براي اجراي عمليات توسعه شبكه به طول 220 متر، لوله گذاري با قطر ۱۱۰ ميليمتري از جنس پلي اتيلن بطور كامل انجام شده است.

معاون بهره برداري و توسعه شركت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اینکه در سال جاري و با توجه به فصل گرم تابستان و همزماني با شيوع ويروس كرونا، تقاضا براي مصرف آب شرب افزايش یافته است، از مشترکین خواست؛ بمنظور جلوگيري از احتمال قطع و يا افت فشار آب در شبكه توزيع آبرساني و براي گذر از  بحران كم آبي در فصل تابستان، از مصارف غير ضروري آب شرب جدا پرهيز و هنگام شستشوها بويژه شستشوي ۲۰ ثانيه اي دست از باز بودن شيرهاي آب خودداري نمايند.

 

 

 

 

 

تصاویر