بيش از 56 درصد مشتركين خانگي در شهر خوي کمتر از ۲۰ متر مكعب آب مصرف دارند

1

مسئول خدمات مشتر كين و درآمد شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي گفت: درسال گذشته بيش از 56 درصد مشتركين خانگي در شهر خوي کمتر از ۲۰ متر مكعب آب در ماه مصرف داشتند.

جواد ولیزادگان بابیان اینکه در این مدت، 39 درصد مشترکین خانگی نیز بین 20 تا 40 مترمکعب مصرف داشتند، اظهار داشت: کمتر از پنج درصد مشترکین خانگی بیش از 40 متر مکعب آب در ماه مصرف دارند.

وي با اشاره به شيوع ويروس كرونا در انتهاي سال گذشته، در خصوص چگونگي مصرف آب توسط مشتركين خانگي تصريح كرد: در دو ماه پاياني سال  گذشته با شيوع ويروس كرونا، مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يافت بطوريكه در سه ماهه ابتدايي سال جاري 35 درصد افزايش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل، رقم خورد.

مسئول  خدمات مشتر كين و درآمد شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي با تاكيد برمصرف بهينه آب خاطرنشان ساخت: با شيوع ويروس كرونا مردم به لحاظ رعايت پروتكل هاي بهداشتي، آب را بيشتر از مواقع ديگر مصرف مي كنند اما توصيه مي شود با توجه به منابع محدود آب، در مصرف صحيح آن، دقت و توجه بيشتري داشته باشند.

وی، الگوي مصرف آب در شهر خوي را 18 متر مكعب در ماه اعلام کرد و افزود: انتظار مي رود، با مصرف صحیح و بهینه آب توسط مردم، شاهد تامين پايدار آب شرب در شهرستان خوي باشيم.

 

 

تصاویر