تجلیل از برگزیدگان هفدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو

1

از نفرات برگزیده مرحله استانی هفدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

در مراسمی که به همین مناسبت ترتیب یافته بود، از مبین نصیری نفر اول رشته قرائت مقطع دوم، امیرحسین اشرفی نفر اول حفظ موضوعی مقطع دوم پسران تجلیل شد.

در مقطع اول پسران در رشته مفاهیم قرآن نیز از سیدعلی فاطمی در مقطع اول پسران تجلیل شد.

در مقطع اول پسران و در رشته احکام و معارف نماز از محمد مصطفی زادگان، عرفان رضایی به عنوان نفرات اول و دوم برگزیده تجلیل شد.

در مقطع اول دختران حدیث کرمی در رشته مفاهیم قرآن و در رشته احکام و معارف نماز از هانیه رضایی به عنوان نفر دوم و زهرا کریمی نفر سوم این رشته تجلیل شد.

در این جشنواره مبین نصیری در رشته قرائت قرآن، امیرحسین اشرفی در رشته حفظ موضوعی، اسما نوری در رشته حفظ موضوعی، حدیث کرمی در  رشته مفاهیم قرآن و سیده زهرا فاطمی در رشته مفاهیم قرآن به مرحله کشوری راه یافتند.

در مراسمی که به همین مناسبت ترتیب یافته بود، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه قران نور هدایت و مایه سعادت بشر است، اظهار داشت: دشمنان اسلام که تاب دیدن نور هدایتگر قرآن را ندارند به انحای مختلف سعی در بی اثر کردن آن دارند.

محمد اشرفی با محکوم کردن هتک حرمت و اهانت به قران کریم، افزود: با اینگونه اقدامات کور و نسنجیده نه تنها از ارزش قرآن کاسته نمی شود، بلکه روز به روز بر جایگاه آن افزوده می شود.

وی در ادامه بر برگزاری کلاس های قرآن و برنامه های فرهنگی برای پرسنل شرکت و خانواده های آنان تاکید کرد.

حجت الاسلام قبله ای امام جماعت شرکت نیز با محکوم کردن اهانت به قران کریم در جوامع غربی، بر تمسک به قرآن و اهل بیت تاکید کرد.

 

تصاویر