بیانیه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

1

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به بارگاه مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و شهادت تعدادی از زائران را محکوم کرد.

محمد اشرفی در این بیانیه‌ حادثه تروریستی حمله به زائران حرم شاهچراغ (ع) را محکوم و برای شهدای مظلوم علو درجات و برای مجروحین این واقعه تروریستی علو شفای عاجل را خواستار شد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

حادثه غم‌انگیز تروریستی در سومین بارگاه اهل بیت(ع) بار دیگر عمق کینه‌توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد. بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی «شاهچراغ» طی قرن‌ها ملجاء همه دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت(ع) بوده و مردم ایران اسلامی، خصوصا ساکنان خطه شهید پرور شیراز عشق و علاقه ویژه‌ای به این حرم مقدس داشته و خواهند داشت.اقدامات کور تروریستی و جسارت به بارگاه مقدس ائمه اطهار(ع) طی سال‌های گذشته در کشور عراق و ایران نه تنها عشق و علاقه مردم به ائمه معصومین و خاندان پاکشان را کم نکرده، بلکه هر روز بر تعداد زائران و ارادتمندان به این خاندان افزوده است.

تروریست‌های کوردل که این روزها با دلارهای نفتی سعودی و حمایت استکبار جهانی سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان و دمیدن در تنور تفرقه دارند، با این اقدامات بزدلانه راه به جایی نخواهند برد و امت اسلامی وحدت و انسجام خود را مقابل توطئه دشمنان حفظ می‌کند. شورای فرهنگی وزارت نیرو با تسلیت این حادثه غمبار به محضر امام عصر(عج)، نائب برحقش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي و ملت بزرگ ایران بر استمرار پيروي از مكتب اهل بیت علیهم السلام بیش از گذشته تاکید داشته و در این مسیر مردم عزیز کشور ایران را به وحدت و همدلی هر چه بیشتر و پرهیز از تفرقه سفارش می نماید.

در پایان برای شهدای مظلوم این واقعه تروریستی علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل از درگاه الهی مسئلت می نمائیم.

تصاویر