برگزاري جلسه ارائه نتايج رساله دكتري رييس گروه كنترل كيفيت آب مركز پايش و نظارت بر كيفيت آب و فاضلاب شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي

1

با عنايت به اتمام دوره دكتري و دفاع از رساله فيصل بدوي، رييس گروه كنترل كيفيت آب مركز پايش و نظارت بر كيفيت آب و فاضلاب شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي و نظر به اينكه موضوع تحقيقات نامبرده جزو الويت هاي تحقيقاتي و مورد حمايت شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي بود، جلسه اي به منظور ارائه گزارش و تحويل مستندات طرح پژوهشي، در دفتر معاونت منابع انساني و تحقيقات شركت برگزار شد.

در اين جلسه، معاون منابع انساني و تحقيقات شركت با تأكيد بر اهميت تحقيقات كاربردي در حل مشكلات، نتايج طرح تحقيقاتي "بررسي نانو كامپوزيت هاي نوين اصلاح شده براي حذف آرسنيك در منابع آب شرب روستاهاي شهرستان تكاب" را يكي از اقدامات اثربخش حوزه تحقيقات، عنوان كرد.

قدرت قنبري با اشاره به اهميت توجه به تحقيقات به‌روز و بوميسازي آنها، معرفي و ترويج دستاوردهاي علمي همكاران را از الويت هاي اصلي دفتر توسعه مديريت و تحقيقات شركت عنوان کرد.

 شايان ذكر است نتيجه بدست آمده از اين كار تحقيقي، منجر به انتشار مقاله اي با عنوان "حذف با كارايي بسيار بالاي يون هاي سمي As(v)، Cd (II)، و Pb(II) از نمونه هاي آب با استفاده از جاذب زيستي قابل بازيافت كه در مجله Mircoporous and Mesoporous Materials با درجه Q1 شده است.

فيصل بدوي به عنوان رييس گروه كنترل كيفيت آب مركز پايش و نظارت بر كيفيت آب و فاضلاب شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي مشغول فعاليت بوده كه موفق به اخذ مدرک دكتري در رشته مهندسي محيط زيست - آب و فاضلاب گرديده است.

 

تصاویر