رسانه ها در آموزش و ترويج مصرف بهينه آب نقش بی بدیلی دارند

1

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي گفت: رسانه‌ها در آموزش و بهبود بهره‌وري مصرف آب نقش مهم و بي‌بديل دارند.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي؛ وحيد مينايي در جريان ديدار و بازديد از دفتر ماهنامه نداي قلم و پايگاه خبري دروازه سنگي افزود: هم اكنون آموزش، حلقه گمشده رسانه‌هاي منطقه است.

وي، حضور رسانه‌ها در صحنه و آموزش مردم در بهينه مصرف كردن آب را مهم خواند و اظهار داشت: در تلاشيم با برگزاري دوره‌هاي آموزشي تخصصي به پرورش خبرنگار و رسانه تخصصي حوزه آب كمك كنيم تا بتوانيم از ظرفيت‌هاي رسانه‌ها نهايت استفاده را ببريم.

مدير روابط عمومي آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به ظرفيت سازمان های مردم نهاد، اظهار كرد: بكارگيري ظرفيت سمن‌ها قطعا مي تواند ما را در ايفاي نقش و رسالتمان در حوزه آب كمك كند.

وي عنوان كرد: در تلاشيم تا از ظرفيتهاي بخش خصوصي نيز در حوزه رسانه، تبليغات و ساير بخشهاي فرهنگي براي پيشبرد اهداف شركت آب و فاضلاب استان استفاده كنيم و در اين زمينه بخشي از كارهايمان را به بخش خصوصي توانمند واگذار كنيم.

مديرمسوول ماهنامه نداي قلم و پايگاه خبري دروازه سنگي نيز در اين ديدار به ظرفيتهاي فرهنگي و رسانه‌اي استان و شهرستان خوي اشاره كرد و گفت: با استفاده و بهره‌گيري از تيم‌هاي تخصصي و آموزش ديده در اين عرصه، توان همكاري با شركت آب و فاضلاب استان و ساير دستگاههاي مربوطه را داريم.

حامد كاظم زاده خوئي به ايجاد بستر مناسب براي استفاده از ظرفيتهاي بخش خصوصي اشاره كرد و گفت: قطعا با ايجاد اعتماد متقابل و استفاده از ظرفيتهاي بخش خصوصي، شركت آبفاي استان و ساير نهادهاي دولتي ميتوانند گامهاي موثري در پيشرفت و توسعه همه جانبه بردارند.

عضو خانه مطبوعات استان ضمن استقبال از پيشنهاد برگزاري كلاسهاي آموزشي تخصصي با محوريت خبرنگار و رسانه حوزه آب از آمادگي خانه مطبوعات استان آذربايجان غربي براي همكاري در اين زمينه خبر داد.

 

 

تصاویر