با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در استان آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی راهکارهای لازم برای مدیریت شهرهای دارای تنش آبی در استان آذربایجان غربی

01

با حضور اکبری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور راهکارهای لازم برای مدیریت شهرهای دارای تنش آبی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست که مجتبی نجفی معاون بهره و بردار ی و توسعه آب شرکت نیز حضور داشت ناصر اکبری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر با کاهش محسوس و بارندگی و نزولات آسمانی در کشور مواجه هستیم و بحران مصرف آب در کشور نیز وجود دارد و با وجود محدودیت منابع آبی نحوه ناصحیح مصرف نیز این معضل را پررنگ تر کرده است.
اکبری در این نشست ضمن استماع گزارش کارشناسان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و بررسی تمام جوانب موضوع تنش آبی در چند شهر استان، تصمیات لازم را جهت عبور از بحران تنش آبی اتخاذ و دستورات لازم را صادر کرد.
در ادامه ناصر اکبری با همراهی مجتبی نجفی معاون بهره برداری و توسعه آب، اسدی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE و دیگر کارشناسان شرکت از پروژه های در دست اجرای شرکت که برای عبور از تنش آبی در نظر گرفته شده اند نیز بازدید به عمل آورد.
 

تصاویر